ÖZET
Bu yazımın amacı, geliştirilen ilköğretim okulları
programlarında yer alan, "Bireysel ve Toplu Etkinlikler
Saati" nin dayanakları konusunda öğretmenleri bilgilendirmektir.
Bu nedenle, öğrencilerin yetenekleri ve/veya yatkınlıkları
ve ben kavramı, gelişim, genetik donanım ve tecrübe
bağlamında açıklanmıştır. Öğretmenlerin uygulamalarına
yardımcı olmak amacıyla ipuçları sunulmuştur
ABSTRACT
The objective of this paper is to infarın
teachcrs about the "Individual and Group Activities Hours"
which take place in developed curriculumof primary
schools. For this reason, abilities and/ortendencies of students
and self concept are explained ın the context of development,
heredity and experiences. In order to assist teacher
for application, the cIues are presented.
ANAHTAR KELİMELER: Gelişim, Yatkınlık, Ben kavramı, Genetik donanım, Tecrübe.
KEYWORDS: Development, Tendensies, Self concept, hereditv, experiences.
efdergi@hacettepe.edu.tr http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr Hacettepe University, Faculty of Education 06800 Beytepe / Ankara
Facebok Page of Hacettepe University Journal of Education Twitter of Hacettepe University Journal of Education