ÖZET
Bu çalışmada öğretmen adaylarının WWW üzerinden
bilgiye erişim için gerekli temel bilgilere sahip oluş dereceleri
ile bu konudaki ve WWWyi eğitimde kullanma konusunda
hissettikleri bilgi ihtiyaç düzeyleri araştırılmıştır.
Çalışma Hacettepe Üniversitesi Eğitiın Fakültesi İlköğretim
BöJümü dördüncü sınıf öğretmen adaylarıyla yürütülmüştür.
Çalışma, bilgi ve iletişim teknolojilerini eğitimle
bütünleştirme açısından özellikle ilköğretime öğretmen
yetiştiren kurumların programlarının yeterliliği konusunda
düşündürücü sonuçlar verıniştir
ABSTRACT
n this study it is aimed to find out the level
of basic knowledge teacher candidates eurrently have related
to access to information through www and 'analyse
what and how mııeh they need to know about it for teaehing
purposes. The study was condııeted to teaeher eandidates in
the Department of Elementary FAIucation Faculty of FAlueation,
Hacettepe University. The study showed considerabJe
results on effieaey of inital teaeher training programs
on the integration of [nfonnation Communication Technologies
into education
ANAHTAR KELİMELER: bilgi okuryazarlığı, WWW, eğitim, internet, bilgi ve iletişim teknolojileri
KEYWORDS: information literaey, WWW,education, internd, informatin and communieation teehnologies
efdergi@hacettepe.edu.tr http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr Hacettepe University, Faculty of Education 06800 Beytepe / Ankara
Facebok Page of Hacettepe University Journal of Education Twitter of Hacettepe University Journal of Education