İlkokul 2. Sınıf Matematik Dersinde Toplama ve Çıkarma İşlem Tekniğinin Kavranmasında Sayıların Çözümlenmiş Şeklinden Yararlanmanın Erişiye Etkisi


İlkokul 2. Sınıf Matematik Dersinde Toplama ve Çıkarma İşlem Tekniğinin Kavranmasında Sayıların Çözümlenmiş Şeklinden Yararlanmanın Erişiye Etkisi


Baki ŞAHİN


ÖZET
Bu araştırmanın amacı İlköğretim 2. sınıf matematik dersinde toplama ve çıkarma işlemlerinde işlem tekniğinin kavranmasında "sayıların çözümlenmiş şeklinden" yararlanmanın öğrenci başarısına etkisini belirlemektir.


ABSTRACT
The purpose of this study is to determine the effects of Arithmetic Polynom on addition and subtraction to operation technics for students on the achievement in mathematics given on the second class of the elementary school.


ANAHTAR KELİMELER: Toplama ve Çıkarma İşlemleri, Sayıların Çözümlenmiş Şekli, Basamak Değeri, Matematik Öğretimi


KEYWORDS: Addition and Subtraction Operations, Arithmetical Polynom, Place Value, Teaching of the Mathematics

[PDF]

efdergi@hacettepe.edu.tr        http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr           Hacettepe University, Faculty of Education 06800 Beytepe / Ankara

 Facebok Page of Hacettepe University Journal of Education              Twitter of Hacettepe University Journal of Education