Sınıf İçi Demokratik Öğretimin Öğrenci Erişisi ve Akademik Benlik Kavramına Etkisi


Sınıf İçi Demokratik Öğretimin Öğrenci Erişisi ve Akademik Benlik Kavramına Etkisi


Esed YAĞCI


ÖZET
Bu araştırmada sınıf içi demokratik öğretimin öğrenci erişisi ve akademik benlik kavramına etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır.


ABSTRACT
The objective of this research is to identify the effects of the inter class democratic instruction to the student achievement and academic self concept.


ANAHTAR KELİMELER: Demokratik Öğretim, Akademik Benlik Kavramı, Erişi


KEYWORDS: Democratic Instruction, Academic Self Concept, Achievemrnt

[PDF]

efdergi@hacettepe.edu.tr        http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr           Hacettepe University, Faculty of Education 06800 Beytepe / Ankara

 Facebok Page of Hacettepe University Journal of Education              Twitter of Hacettepe University Journal of Education