ÖZET
Bu yazı, iJkö~retiıDdüzeyindeki e~itimde,materIatiktekibaşannın izlenmesi konusu
üzerinedir. Yazıda, i!köwetim düzeyinde, matematiktekibaşarı ölçülerinin klasik
anlamda ö~renci başarısının de~erlendirilmesi amacıyla kullanılması yerine,
başardıın izlenmesi kavramının benimsenmesininögrencilerin zihinsel gelişimleri,
ilkögretim okulunun amaçları ve matematiginyapısına daha urgun olacagı; izleme
çalışmalarının . amaçları, nelerin izlenecegi, izlemenin nasıl yapılaca~ı ve
sonuçlarının nasıl kullanılırsa faydalı olacagı konularındabazı görüşlere yer verilmektedir.
efdergi@hacettepe.edu.tr http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr Hacettepe University, Faculty of Education 06800 Beytepe / Ankara
Facebok Page of Hacettepe University Journal of Education Twitter of Hacettepe University Journal of Education