ÖZET
Bu çalışmanın amacı yabancı dil öğretim sürecinde
öğretmenlerin öğrenci merkezli iletişimsel yaklaşıma
olan tutumlarını belirlemektir. Çalışmanın amacı gereği
öğretmenlere konu ile ilgili bir tutum ölceği verilmiştir. .
Çalışmanın sonuçları yüzdelik çalışması ile değerlendirilmiştir.
Çalışma sonucunda öğretmenlerin öğrenci merkezli
iletişimsel yaklaşıma olumlu tutumlar içinde oldukları gö-
rülmüştür. Ayrıca konu ile ilgili bazı öneriler verilmiştir
ABSTRACT
This studyaimed to determine the attitude
of the teachers to the communicative-learner centered approach
in foreign language teaching process. For the purpose
of the study, an attİtude scale was administered to the
teachers to get their opinions on the issue. The results were
computed in percentages. it was observed that in general,
teachers had favourable attitudes towards this issue discussed.
Besides, some recommendations were made for the
language teachers on this approach.
ANAHTAR KELİMELER: İletişimsel Yaklaşım, Öğrenci merkezli tutum.
KEYWORDS: Communicative Approach. Leamercentered. Attitude
efdergi@hacettepe.edu.tr http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr Hacettepe University, Faculty of Education 06800 Beytepe / Ankara
Facebok Page of Hacettepe University Journal of Education Twitter of Hacettepe University Journal of Education