- (36), 2009
Arş. Gör. BAHATTİN DENİZ ALTUNOĞLU & Doç. Dr. ESİN ATAV
Ortaöğretim Öğrencilerinin Çevre Risk Algısı
Lecturer Sibel ARIOĞUL
Academic Motivation of Pre-Service English Language
Yrd. Doç. Dr. Neşe ASLAN & Arş. Gör. Tuğçe GÜL
Küreselleşmenin Sosyal Boyutunun Hizmet İçi Eğitime Yansımasına Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Assist. Prof. Dr. Z. Canan CANDAŞ KARABABA
Effects of Cooperative Learning on Prospective Teachers’ Achievement and Social Interactions
Dr. Eren CEYLAN & Prof. Dr. Ömer GEBAN
Facilitating Conceptual Change in Understanding State of Matter and Solubility Concepts by Using 5E Learning Cycle Model
Prof. Dr. Hülya ÇINGI , Dr. Cem KADILAR & Dr. Güler KOÇBERBER
Türkiye’de İlköğretim ve Ortaöğretim Olanaklarının İlçe Bazında İncelenmesi
Yrd. Doç. Dr. Aytekin ÇÖKELEZ
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Tanecik Kavramı Hakkındaki Görüşleri: Bilgi Dönüşümü
Dr. Mine Canan DURMUŞOĞLU , Dr. Canan YANIK & Prof. Dr. Buket AKKOYUNLU
Türk ve Azeri Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
Yrd. Doç. Dr. Cevat ELMA, Yrd Doç. Dr. Alper KESTEN, Arş. Gör Abdullah N. DİCLE, Arş. Gör. Elif MERCAN, Yrd. Doç. Dr. Şakir ÇINKIR & Arş. Gör. Özcan PALAVAN
Medya Okur Yazarlığı Dersinin Okul Müdürlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Dr. Filiz EYÜBOĞLU & Yrd. Doç. Dr. Feza ORHAN
Sayfa Uzunluğu Farklı Hiperortamların Öğrenme Performansı ve Memnuniyete Etkisi
Assist. Prof. Dr. Gülhayat GÖLBAŞI ŞİMŞEK & Res. Ast. Fatma NOYAN
The Effect of Perceived Instructional Effectiveness on Student Loyalty: A Multilevel Structural Equation Model
Yrd. Doç. Dr. Deniz GÜRÇAY , Yrd. Doç. Miraç YILMAZ & Yrd. Doç. Dr. Gülay EKİCİ
Öğretmen Kolektif Yeterlik İnancını Yordayan Faktörler
Yrd. Doç. Dr. Melek KALKAN & Yrd. Doç. Dr. Ercümend ERSANLI
The Effect of the Cognitive –Behavioral Marriage Enrichment Program on the Dysfunctional Attitudes of Couples
Galip KAYA & Doç. Dr. Arif ALTUN
E-Öğrenme Ortamları için Özlü Sözler Ontolojisi ve Görselleştirme Yazılı Geliştirilmesi
Doç. Dr. Hülya KELECİOĞLU & Doç. Dr. Filiz BİLGE
Akademik Beklentilere İlişkin Stres Anvanterinin Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Doç. Dr. F. Gülay KIRBAŞLAR , Arş. Gör. Çiğdem ÇINGIL BARIŞ & Prof. Dr. Muammer ÜNAL
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fermentasyon Konusundaki Yanlış Öğrenmelerinin Araştırılmasına Yönelik bir Çalışma
Dr. Özgür ÖZCAN , Res. Ast. Nilüfer DİDİŞ & Assoc. Prof. Dr. Mehmet Fatih TAŞAR
Students’ Conceptual Difficulties in Quantum Mechanics: Potential Well Problems
Assist. Prof. Dr. Raşit Özen & Assist. Prof. Dr. Altay EREN
Learning Styles and Motivational Styles in Different Academic Contexts: A Longitudinal Study
Arş. Gör. Ebru ÖZTÜRK
Sınıf Topluluğu Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Lecturer Özge ÖZYALÇIN OSKAY, Assist. Prof. Dr. Emine Erdem & Prof. Dr. Ayhan YILMAZ
Pre-Service Chemistry Teachers’ Beliefs About Teaching and Their Pedagogical Content Knowledge
Assist. Prof. Dr. Abdurrahman ŞAHİN & Assist. Prof. Dr. Hulusi ÇOKADAR
Değişim, Durağanlık ve Bağlam: Öğretmen Adaylarının Algıları
Arş. Gör. Çiğdem ŞAHİN
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Yeteneklerine Göre Günlüklerinin İncelenmesi
Öğrt. Caner ŞENGÜL & Dr. Tülay ÜSTÜNDAĞ
Fizik Öğretmenlerinin Eleştirel düşünme Eğilimi Düzeyleri ve Düzenledikleri Etkinliklerde Eleştirel Düşünmenin Yeri
Dr. Gaye TEKSÖZ, Doç. Dr. Ceren TEKKAYA & Yrd. Doç. Dr. Ayhan KÜRŞAT ERBAŞ
Geographical Regions as a Silent Predictor of Responsible Environmental Behaviour
Dr. Sibel TELLİ , Jale ÇAKIROĞLU & Perry Den BROK
Lise Öğretmenlerinin Kişilerarası Davranışları ve Öğretmen Profilleri
Hasan TÜRKSOY & Prof. Dr. Petek AŞKAR
Öğrenme Nesnelerinin Paylaşımında Anlamsal Web Teknolojilerinin Kullanımı
Arş. Gör. Şafak ULUÇINAR SAĞIR , Ayşe YALÇIN ÇELİK & Fulya ÖNER ARMAĞAN
Metalik Aktiflik Konusunun Öğretimine Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Etkisi
Yrd. Doç. Dr. Pervin ÜNLÜ
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Fizik Yeteneklerinin Gelişiminin Ölçülmesi
Assist. Prof. Dr. Dorota WERBINSKA
A Profile of an Effective Teacher of English: A Qualitative Study from Poland
Asst. Prof. Dr. Banu YANGIN
The Relationship Between Readiness and Reading and Writing Performanse
Dr. Halil YURDUGÜL
Dört Farklı Alfa Katsayısının Psikometrik Açıdan Karşılaştırılması
Yrd. Doç. Dr. Kemal YÜRÜMEZOĞLU & Yrd. Doç. Dr. Ayşe OĞUZ
Hipotez Test Sürecinde Çocukların ve Yetişkinlerin Bilimsel Düşünme Eğilimleri