44 (-), 2013


ÖNSÖZ

İÇİNDEKİLER

İÇ KAPAK

HAKEM KURULU

YAYIM VE YAZIM KURALLARI

Assist. Prof. Dr. Nuray ALAGÖZLÜ
AURAL PRAGMA-LINGUISTIC COMPREHENSION: A LONGITUDINAL STUDY


Dr. Fatma ALKAN & Doç. Dr. Emine ERDEM
KENDİ KENDİNE ÖĞRENMENİN LABORATUVARDA BAŞARI, HAZIRBULUNUŞLUK, LABORATUVAR BECERİLERİ TUTUMU VE ENDİŞEYE ETKİSİ


Assoc. Prof. Dr. Mehmet Devrim AYDIN, At All., , , , &
NONVERBAL IMMEDIACY AND PERCEPTION OF LEARNING: A CROSS-CULTURAL SURVEY IN TURKEY, USA AND CHINA


Assist. Prof. Dr. Sevim AYDİNÇ BÖLAT, Assoc. Prof. Dr. Fatma KOÇ & Prof. Dr. Ayten ULUSOY
THE EFFECT OF WEB-ASSISTED INSTRUCTION IN THE PRODUCTION OF MEN'S TROUSERS ON THE SUCCESS OF THE STUDENTS


Yrd. Doç. Dr. Cemil AYDOĞDU & Arş. Gör. Esra YARDIMCI
İLKÖĞRETİM FEN LABORATUVARLARINDA MEYDANA GELEN KAZALAR VE ÖĞRETMENLERİN GELİŞTİREBİLECEKLERİ DAVRANIŞ TARZLARI


Yrd. Doç. Dr. Gülgün Bangir Alpan
POWERPOİNT İLE İŞLENEN DERSLERE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ: ÖĞRENCİ YORUMLARI


Öğr. Gör. Emine CABI & Yrd. Doç. Dr. Serpil YALÇINALP
ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK MESLEKİ KAYGI ÖLÇEĞİ (MKÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI


Assist. Prof. Dr. Aylin ÇAM & Prof. Dr. Ömer GEBAN
EFFECTIVENESS OF CASE-BASED LEARNING INSTRUCTION ON STUDENTS’ UNDERSTANDING OF SOLUBILITY EQUILIBRIUM CONCEPTS


Öğrt. Habibe ÇANDAR & Doç. Dr. A. Ekber ŞAHİN
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMIN SINIF YÖNETİMİNE ETKİLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ


Assoc. Prof. Dr. Aytekin ÇÖKELEZ
A STUDY ON THE DEFINITION OF ACIDIC/BASIC SOLUTIONS/SUBSTANCES BY FRENCH AND TURKISH STUDENTS


Dr. Özden DEMİR
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DERS ÇALIŞMA SIRASINDA BİLİŞSEL FARKINDALIK BECERİLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ: NİTEL BİR ÇALIŞMA


Yrd. Doç. Dr. Emine DURMUŞ
GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMADA KENDİNİ AÇAN VE AÇMAYAN LİDERİN ETKİLERİ


Prof. Dr. Veli DUYAN, Prof. Dr. Selahattin GELBAL & Esra Çalık VAR
SOSYAL İLİŞKİ UNSURLARI ÖLÇEĞİ'NİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI


Arş. Gör. Sezin EŞFER & Yrd. Doç. Dr. Ahmet Feyzi SATICI
BİREYSEL VE GRUPLA ÇALIŞMANIN BAŞARI ÜZERİNE ETKİLERİ VE EMPATİK EĞİLİMİN ROLÜ


Assist. Prof. Dr. Binnur GENÇ İLTER
ÖĞRENİM HAREKETLİLİĞİ PROGRAMLARI İNGİLİZ DİLİ VE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN BAKIŞ AÇISINI NASIL DEĞİŞTİRİR?


Yrd. Doç. Dr. Murat KANGALGİL & Prof. Dr. Gıyasettin DEMİRHAN
BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNDE KULLANILAN FARKLI TÜR DÖNÜTLERİN ERİŞİ VE KALICILIĞA ETKİSİ


Yrd. Doç. Dr. Aşkın KİRAZ & Kemal OMAĞ
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN UYGULADIĞI SINIF YÖNETİMİ TEKNİKLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ ALGILARI


Arş. Gör. Seval KOÇAK & Prof. Dr. Gülsün ATANUR BASKAN
OKUL MÜDÜRLERİ TARAFINDAN KULLANILAN ÇATIŞMA YÖNETİM YÖNTEMLERİNİN ETKİLİLİK DÜZEYLERİ


Assist. Prof. Dr. Necat KUMRAL
INCORPORATING CALLA INTO EFL READING AND WRITING CLASSES


Yrd. Doç. Dr. Afife Başak OK, Prof. Dr. H. Canan SÜMER & Prof. Dr. Reyhan BİLGİÇ
ÖĞRETİM ELEMANI DEĞERLENDİRMESİNDE KULLANILAN FORMATLARIN HALE ETKİSİ, CÖMERTLİK ETKİSİ VE KULLANICI TEPKİLERİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI


Dr. Yeşim Betül OKTAY & Prof. Dr. Ülker VANCI OSAM
VIEWING FOREIGN LANGUAGE TEACHERS’ ROLES THROUGH THE EYES OF TEACHERS AND STUDENTS


Assoc. Prof. Dr. Arzu ÖZEN, Assist.Prof. Dr. Yasemin ERGENEKON, Assist. Prof. Dr. Burcu ULKE-KURKCUOGLU & Res.
OPINIONS OF SPECIAL EDUCATION TEACHERS ABOUT ACTIVITY-BASED INTERVENTION


Yrd. Doç. Dr. Ebru ÖZTÜRK
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR KAYGISI VE BİLGİSAYAR ÖZYETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ


Yrd. Doç. Dr. Eriman TOPBAŞ & Yrd. Doç. Dr. Banu YÜCEL TOY
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SINAV YOLUYLA ÖĞRENME YÖNTEMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ


Yrd. Doç. Dr. Hasan Said TORTOP & Prof. Dr. Nuri ÖZEK
PROJE TABANLI ÖĞRENMEDE ANLAMLI ALAN GEZİSİ; GÜNEŞ ENERJİSİ VE KULLANIM ALANLARI KONUSU


Yrd.Doç.Dr. Şafak ULUÇINAR-SAĞIR & Prof. Dr. Ziya KILIÇ
İLKÖĞRETIM ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMİN DOĞASINI ANLAMA DÜZEYLERİNE BİLİMSEL TARTIŞMA ODAKLI ÖĞRETİMİN ETKİSİ


Yrd. Doç. Dr. Gülhanım ÜNSAL
FRANSIZCA ÖĞRENİMİNDE BİRİNCİ YABANCI DİL İNGİLİZCE, ÖĞRENME STRATEJİLERİ VE MOTİVASYONUN ROLÜ


Tuğba BİLGEL AŞICI & Yasemin KOÇAK USLUEL
SAYISAL UÇURUMUN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE İNCELENMESİ*


Öğrt. Tülin UYAN & Doç. Dr. Ayşem Seda ÖNEN
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GRAFİKSEL BECERİ, TUTUM VE BAŞARILARINA ETKİSİ


Yrd. Doç. Dr. Esed YAĞCI, Öğr. Gör. Sevda ÇETİN & Dr. Bugay TURHAN
ERASMUS PROGRAMI İLE TÜRKİYE’YE GELEN ÖĞRENCİLERİN KARŞILAŞTIKLARI AKADEMİK GÜÇLÜKLER