44 (-), 2013


ÖNSÖZ

İÇİNDEKİLER

İÇ KAPAK

HAKEM KURULU

YAYIM VE YAZIM KURALLARI

AURAL PRAGMA-LINGUISTIC COMPREHENSION: A LONGITUDINAL STUDY
Assist. Prof. Dr. Nuray ALAGÖZLÜ


KENDİ KENDİNE ÖĞRENMENİN LABORATUVARDA BAŞARI, HAZIRBULUNUŞLUK, LABORATUVAR BECERİLERİ TUTUMU VE ENDİŞEYE ETKİSİ
Dr. Fatma ALKAN & Doç. Dr. Emine ERDEM


NONVERBAL IMMEDIACY AND PERCEPTION OF LEARNING: A CROSS-CULTURAL SURVEY IN TURKEY, USA AND CHINA
Assoc. Prof. Dr. Mehmet Devrim AYDIN, At All., , , , &


THE EFFECT OF WEB-ASSISTED INSTRUCTION IN THE PRODUCTION OF MEN'S TROUSERS ON THE SUCCESS OF THE STUDENTS
Assist. Prof. Dr. Sevim AYDİNÇ BÖLAT, Assoc. Prof. Dr. Fatma KOÇ & Prof. Dr. Ayten ULUSOY


İLKÖĞRETİM FEN LABORATUVARLARINDA MEYDANA GELEN KAZALAR VE ÖĞRETMENLERİN GELİŞTİREBİLECEKLERİ DAVRANIŞ TARZLARI
Yrd. Doç. Dr. Cemil AYDOĞDU & Arş. Gör. Esra YARDIMCI


POWERPOİNT İLE İŞLENEN DERSLERE ELEŞTİREL BİR BAKIŞ: ÖĞRENCİ YORUMLARI
Yrd. Doç. Dr. Gülgün Bangir Alpan


ÖĞRETMEN ADAYLARINA YÖNELİK MESLEKİ KAYGI ÖLÇEĞİ (MKÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Öğr. Gör. Dr. Emine CABI & Yrd. Doç. Dr. Serpil YALÇINALP


EFFECTIVENESS OF CASE-BASED LEARNING INSTRUCTION ON STUDENTS’ UNDERSTANDING OF SOLUBILITY EQUILIBRIUM CONCEPTS
Assist. Prof. Dr. Aylin ÇAM & Prof. Dr. Ömer GEBAN


YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMIN SINIF YÖNETİMİNE ETKİLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Öğrt. Habibe ÇANDAR & Doç. Dr. A. Ekber ŞAHİN


A STUDY ON THE DEFINITION OF ACIDIC/BASIC SOLUTIONS/SUBSTANCES BY FRENCH AND TURKISH STUDENTS
Assoc. Prof. Dr. Aytekin ÇÖKELEZ


ÖĞRETMEN ADAYLARININ DERS ÇALIŞMA SIRASINDA BİLİŞSEL FARKINDALIK BECERİLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ: NİTEL BİR ÇALIŞMA
Dr. Özden DEMİR


GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMADA KENDİNİ AÇAN VE AÇMAYAN LİDERİN ETKİLERİ
Yrd. Doç. Dr. Emine DURMUŞ


SOSYAL İLİŞKİ UNSURLARI ÖLÇEĞİ'NİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Prof. Dr. Veli DUYAN, Prof. Dr. Selahattin GELBAL & Esra Çalık VAR


BİREYSEL VE GRUPLA ÇALIŞMANIN BAŞARI ÜZERİNE ETKİLERİ VE EMPATİK EĞİLİMİN ROLÜ
Arş. Gör. Sezin EŞFER & Yrd. Doç. Dr. Ahmet Feyzi SATICI


ÖĞRENİM HAREKETLİLİĞİ PROGRAMLARI İNGİLİZ DİLİ VE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN BAKIŞ AÇISINI NASIL DEĞİŞTİRİR?
Assist. Prof. Dr. Binnur GENÇ İLTER


BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNDE KULLANILAN FARKLI TÜR DÖNÜTLERİN ERİŞİ VE KALICILIĞA ETKİSİ
Yrd. Doç. Dr. Murat KANGALGİL & Prof. Dr. Gıyasettin DEMİRHAN


FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN UYGULADIĞI SINIF YÖNETİMİ TEKNİKLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ ALGILARI
Yrd. Doç. Dr. Aşkın KİRAZ & Kemal OMAĞ


OKUL MÜDÜRLERİ TARAFINDAN KULLANILAN ÇATIŞMA YÖNETİM YÖNTEMLERİNİN ETKİLİLİK DÜZEYLERİ
Arş. Gör. Seval KOÇAK & Prof. Dr. Gülsün ATANUR BASKAN


INCORPORATING CALLA INTO EFL READING AND WRITING CLASSES
Assist. Prof. Dr. Necat KUMRAL


ÖĞRETİM ELEMANI DEĞERLENDİRMESİNDE KULLANILAN FORMATLARIN HALE ETKİSİ, CÖMERTLİK ETKİSİ VE KULLANICI TEPKİLERİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
Yrd. Doç. Dr. Afife Başak OK, Prof. Dr. H. Canan SÜMER & Prof. Dr. Reyhan BİLGİÇ


VIEWING FOREIGN LANGUAGE TEACHERS’ ROLES THROUGH THE EYES OF TEACHERS AND STUDENTS
Dr. Yeşim Betül OKTAY & Prof. Dr. Ülker VANCI OSAM


OPINIONS OF SPECIAL EDUCATION TEACHERS ABOUT ACTIVITY-BASED INTERVENTION
Assoc. Prof. Dr. Arzu ÖZEN, Assist.Prof. Dr. Yasemin ERGENEKON, Assist. Prof. Dr. Burcu ULKE-KURKCUOGLU & Res.


ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR KAYGISI VE BİLGİSAYAR ÖZYETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yrd. Doç. Dr. Ebru ÖZTÜRK


ÖĞRETMEN ADAYLARININ SINAV YOLUYLA ÖĞRENME YÖNTEMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yrd. Doç. Dr. Eriman TOPBAŞ & Yrd. Doç. Dr. Banu YÜCEL TOY


PROJE TABANLI ÖĞRENMEDE ANLAMLI ALAN GEZİSİ; GÜNEŞ ENERJİSİ VE KULLANIM ALANLARI KONUSU
Yrd. Doç. Dr. Hasan Said TORTOP & Prof. Dr. Nuri ÖZEK


İLKÖĞRETIM ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMİN DOĞASINI ANLAMA DÜZEYLERİNE BİLİMSEL TARTIŞMA ODAKLI ÖĞRETİMİN ETKİSİ
Yrd.Doç.Dr. Şafak ULUÇINAR-SAĞIR & Prof. Dr. Ziya KILIÇ


FRANSIZCA ÖĞRENİMİNDE BİRİNCİ YABANCI DİL İNGİLİZCE, ÖĞRENME STRATEJİLERİ VE MOTİVASYONUN ROLÜ
Yrd. Doç. Dr. Gülhanım ÜNSAL


SAYISAL UÇURUMUN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE İNCELENMESİ*
Tuğba BİLGEL AŞICI & Yasemin KOÇAK USLUEL


BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GRAFİKSEL BECERİ, TUTUM VE BAŞARILARINA ETKİSİ
Öğrt. Tülin UYAN & Doç. Dr. Ayşem Seda ÖNEN


ERASMUS PROGRAMI İLE TÜRKİYE’YE GELEN ÖĞRENCİLERİN KARŞILAŞTIKLARI AKADEMİK GÜÇLÜKLER
Yrd. Doç. Dr. Esed YAĞCI, Öğr. Gör. Sevda ÇETİN & Dr. Bugay TURHAN


efdergi@hacettepe.edu.tr           http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr              Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanlığı 06800 Beytepe / Ankara

 Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Facebook Sayfası          Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Twitter Hesabı