32 (2), 2017


ÖNSÖZ
 
İÇİNDEKİLER
 
İÇ KAPAK
 
YAYIN VE YAZIM KURALLARI
Prof. António Manuel Bernardo LOPES & Assoc. Prof. Raúl RUIZ-CECILIA
Designing Technology-Mediated Tasks For Language Teaching: A Methodological Framework


Arş. Gör. Çiğdem ALKAŞ ULUSOY, Yrd. Doç. Dr. Elif SAYGI & Prof. Dr. Aysun UMAY
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Zeka Oyunları Dersi ile İlgili Görüşleri


Arş. Gör. Ebru MAZLUM & Doç. Dr. Nevzat YİĞİT
Işık Konusundaki Kavram Bilgisi Göstergelerinin ve Öğretim Kanallarının Akran Öğretimi Uygulamalarıyla İncelenmesi


Yrd. Doç. Dr. Emrah GÜL & Prof. Dr. Nizamettin KOÇ
Tek Boyutlu ve Çok Boyutlu Madde Tepki Kuramına Göre Çok Boyutlu Yapıların İncelenmesi


Doç. Eylem ARICA
Türkiye’de Keman Pedagojisi Alanında Hazırlanan Lisansüstü Tezler Üzerine Bir İnceleme


Yrd. Doç. Dr. Fatih CAMADAN & Prof. Dr. Hikmet YAZICI
A Model for Explanation of Observed Tendency of Aggression in University Students


Arş. Gör. Feyza GÜN & Prof. Dr. Gülsün ATANUR BASKAN
Öğretim Elemanlarının Algılarına Göre Örgütsel Sinizm ile Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi


Yrd. Doç. Dr. Gülcan MIHLADIZ & Prof. Dr. Alev DOĞAN
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Araştırılması


Prof. Dr. Gülşah BAŞOL & Arş. Gör. Şeyma ERBAY
Portfolyo Kullanımının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması


Doç. Dr. Hakan ERKUTLU & Jamel CHAFRA
Authentic Leadership and Organizational Job Embeddedness in Higher Education


Dr. Kaan BATI & Prof. Dr. Fitnat KAPTAN
Model Tabanlı Sorgulama, Öğrencilerin Bilimin Doğası Görüşlerinin Geliştirmek İçin Bir Sorgulama Yaklaşımı


Arş. Gör. Kasım KARATAŞ
Öğretmen Adaylarının Öz Yönetimli Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Üst-Bilişsel Farkındalık Düzeyleri Açısından Yordanması


Dr. Kubulay ÇAĞATAY, Doç. Dr. Mehmet Lütfi HİDAYETOĞLU & Prof. Dr. Kemal YILDIRIM
Lise Koridor Duvarlarında Kullanılan Renklerin Öğrencilerin Algısal Değerlendirmeleri Üzerindeki Etkileri


Uzm. Mustafa FİDAN & Doç. Dr. Altay EREN
Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersine Yönelik Tutum Görünümleri İle Eğitime İlişkin Motivasyonları Arasındaki İlişkiler


Doç. Dr. Serap ERDOĞAN, Yrd. Doç. Dr. Aslı YILDIRIM, Yrd. Doç. Dr. Nurbanu PARPUCU & Bil. Uzm. Ülkü Büşra ÜLKÜ
Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Destek Programının Uygulamaya Yansıması